vrijdag 17 mei 2013

Mislukte shoot


Voor bij mijn presentatie moest ik eigenlijk ook een aantal ideeën laten zien voor mijn collectie boek. Ze wilden eigenlijk ook al een 'proefshoot.' Deze heb ik niet gedaan, maar ik wilde juist een onderzoek doen naar de manier van fotograferen en ook met welke camera. Ik heb mijn moeders analoge camera gepakt en foto's in de studio gemaakt met een zwart wit rolletje. 

Deze heb ik laten ontwikkelen bij de Hema, maar dit is helaas mislukt. Tijdens het ontwikkelen is het rolletje blijven haken en is het filmpje gescheurd. Hierdoor had ik alleen maar twee foto's. De rest van het rolletje is vermist.. Er is een kleine kans dat ik het terug krijg maar ik weet wel voor mijn echte shoot dat ik het anders aan moet pakken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten