dinsdag 30 oktober 2012

Kleurrijke Emoties - collectie 2012

 

 

 

 

 

 

 


Kleurrijke emoties

Ik heb vanuit een van mijn fascinaties een concept bedacht, Ik heb zelf een fascinatie voor kleur en ik wilde dat naar een collectie vertalen. Eerst moest ik mezelf afvragen van waarom ik zoveel van kleur hou. Toen realiseerde ik me dat ik mezelf uit door middel van kleur. Als ik me een dag heel gelukkig voel, dan kleed ik me ook veel kleuriger dan op een dag dat ik me helemaal niet lekker voel. En dit wilde ik als basis voor mijn collectie gebruiken.
Kleur geven aan je emoties door middel van kleurrijke kleding te dragen. Iedereen heeft elke dag een ander gevoel wanneer hij of zij opstaat in de ochtend. De ene keer ben je heel vrolijk en de andere dag heel verdrietig, en dan kleed jij je ook anders. Er zijn ook dagen dat je gemengde gevoelens hebt, dan kan je verliefd zijn, en ook heel vrolijk of jaloers. Dan combineer je waarschijnlijk meerdere items tot een outfit waarin jij je prettig voelt.

Model: Patty van Dijk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten