zondag 26 mei 2013

2D werk


Naast mijn collectie moet ik ook een collectieboek maken, deze is er onder andere om mijn collectie te ondersteunen maar ook om mijn proces te tonen aan buitenstaanders. Deze moet duidelijk en gestructureerd zijn maar nog steeds wel eigen. Ik ben ondertussen op zoek naar een drukker, ik heb er meerdere benaderd dus het is nu even afwachten. Ik heb hierboven een paar proefjes gedaan met een Dymo en relieftape, ik wil dit misschien als kopjes/titels gebruiken. 

Verder zou ik het ook mooi vinden als het op krantenpapier, of Biotop 80 geprint kan worden. Dit is dun papier die wat donkerder van kleur is. Het feit dat het misschien wel kan doordrukken vind ik ook mooi. Ik wil mijn scriptie uiteindelijk ook als een krantje vormgeven, dit zal goed bij de rest van mijn collectieboek passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten