vrijdag 7 december 2012

Made by Rebel = Samenwerking


Naast mijn eindcollectie die ik ga maken, moet ik ook nog aan sieraden, tassen en schoenen denken!
Ik heb de tip gekregen om vooral hierbij naar mezelf te kijken. Ik draag zelf altijd heel veel sierraden, veel hiervan zijn grappig, kleurrijk en passen niet altijd in de context met de rest. Humor is ook een belangrijk aspect en ik kan niet zonder ze! Dit wil ik ook in mijn collectie hebben, ze moeten wel redelijk in de context passen, maar ik wil wel mooie sierraden hebben om de outfits compleet te maken. 

Ik ben gisteren naar een sieraden ontwerpster geweest die haar eigen atelier heeft, 'Made by Rebel', ik heb zelf veel van haar kettingen en ik heb het volle vertrouwen in haar dat ze mij goed kan gaan helpen. We hebben gisteren afspraken gemaakt over hoe we het gaan aanpakken, we hebben besloten dat we 8 sets ongeveer gaan maken en ook een voor mijzelf. Dit moeten echt van die 'statement' stukken worden die goed bij mijn collectie gaan passen. Uiteindelijk ga ik ook een collectie met haar samen maken en komt het ook op haar site te staan, waar het ook verkocht zal worden!


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten