maandag 13 mei 2013

Schoenen Sponsor!


Voor bij de show heb ik natuurlijk schoenen nodig omdat ik de modellen niet zomaar op blote voeten kan laten lopen. Ik heb veel onderzoek gedaan naar verschillende soorten schoenen en wat eventueel bij mijn concept zou kunnen passen. Ik had een gekozen voor kisten, maar dit was nogal voorspelbaar..
Daarom ben ik verder gaan zoeken, ik wilde nog steeds dat de modellen een bepaalde manier van lopen hebben, dat ze bijna sloffen zelfs. Daarom wil ik nog steeds platte schoenen en geen hakken.

Ik kwam uiteindelijk bij sandalen en slippers uit. Ik wil dat ze bij de rest van de collectie passen en daarom heb ik ook voor leren sandalen gekozen, ze zijn simpel en strak. Verder zijn het typische Spaanse (Catalaanse) sandalen uit Menorca. Perfect :)


Deze sandalen kun je niet zomaar in Nederland kopen maar wel online! Ik heb via google een site gevonden.  Spaansesandalen.nl Op deze site zijn er veel verschillende modellen te koop en ook die ik wilde hebben! Ik heb contact gezocht en een sponsoring kunnen regelen! Dit scheelt heel erg en verder is het ook heel interessant om met een bedrijf samen te werken. De bestelling is nu geplaatst en mijn zwarte en gouden komen snel binnen.

Qua presentatie zal het ook nog wat veranderen. Normaal draag je deze sandalen met blote voeten, maar de modellen zullen ook sokken dragen en deze zullen er dan ook in 'gepropt' worden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten