zaterdag 8 december 2012

Kleurbeeld

Zie hier het voorlopige kleurbeeld voor mijn collectie, ik heb de kleuren vanuit mijn inspiratie afbeeldingen gehaald. Op deze manier kan ik alles ook makkelijker uitleggen. Elke kleur zal ook een betekenis krijgen in mijn collectie:

Zwart: Dood en Onderdrukking
Rood: Bloed en Passie
Geel: Leven en Licht
Wit: Geloof, Koud en Leegheid
Kaki: Perfectionistisch, Uniforme en Stevig
Goud: Overwinning, Onsterfelijk en Trots

Dit beeld kan nog veranderen, maar ik heb aanstaande donderdag mijn eerste 'Concept presentatie' en ik moet dan enigszins een beeld kunnen weergeven van hoe mijn collectie er uit gaat zien.

1 opmerking:

  1. Heel mooi kleurbeeld, duidelijk en passend bij je verhaal. De afbeeldingen ondersteunen de kleuren. Leuk ook dat ze echt een betekenis krijgen in je collectie. Weet je ook al wat de verhouding van de kleuren gaat worden? Ga je alles door elkaar gebruiken of neem je bepaalde hoofd en bijkleuren?
    Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen