donderdag 14 maart 2013

Midterm

 

 

 

  Vandaag heb ik mijn midterm beoordeling gehad. We moesten hierbij alle 7 toiles presenteren, dit samen met de schetsen en materialen die we willen gebruiken. Ik heb helaas niet alle proefmodellen af gekregen. Ik kon 6 meisjes kleden. Ik heb nu wel het totaalbeeld gezien en ik weet tenminste wel wat wel en wat niet werkt en aangepast moet worden. Ik ga als eerste mijn moulage aanpassen, deze valt er heel erg buiten. Ik moet ook nog gaan kijken naar meer verschillende leggings. De grote vlaggen over de outfits heel zijn goed, net als de grote jassen en truien die ik wil maken. De capuchons zijn ook nog steeds een 'work in progress'.. Verder moet ik ook hard aan de prints gaan werken. Ik heb volgende week meerdere afspraken staan met docenten om dit duidelijk te krijgen. Ik hoop om binnen 2 weken de prints naar de drukker te kunnen sturen!

De styling en muziek zijn ook nog grote aandachtspunten, hier moet ik ook nog goed naar kijken, het ene moet extremer maar ook weer niet te verwacht en passend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten